聖地
2006 年 4 月 6 日 星期四
今日比人屈
今日好無奈咁比人罰左兩個鍾堂...本身今日都過得幾好ge冇咩野發生但係....係放學ge時候老師要d要補默ge同學留係課室等佢
我打算去洗手間la...點知有個同學係到整住道門唔比另一個同學出去...跟住miss入左黎就話我頭先做咩係到玩..唔聽我解釋又罰我
抄默書範圍三次又罰我兩個鍾堂勁想打x佢