|
|
2009 年 12 月 5 日 星期六  |
| 2009-12-05 |
分類: 生活分享 |
話說IS最近要整個Project,
所以就今日約出黎整
整我地果個濾水器
around4點到,
係沙田集合,買晒d野之後,
去左中央公園
一開始整,
自醒起冇買野- -
要李永康跑一轉,
之後,好快整好濾水果part
之後整呀整..
整到半路..
開始停...諗唔到點整
又想買多樣材料,
跑左勁遠,買左d野
返黎
整好左個架,而且安好左個濾水器
去到呢個,又停...
點整好呢..
半來收集水既用把 "姐"
但係後尾諗過...
改用個盆
(又要跑去買= =)
買完,
修改少少,
終於整好
諗走前,見到沙田公園最近有活動,掛起左好多氣球

- 都幾得意...我見上面有d字...
唔知係咪有得比人寫,
自己都有d想寫

- 話晒都整左咁耐,都要影下既..
雖然唔係咁見得人
|
2009 年 12 月 1 日 星期二  |
| 2009-12-01 |
分類: 未分類 |
今日放學,去左圖書館
傾左陣PROJECT
就落去睇比賽
睇完,返屋企
去到巴士站,同時有兩架81C
如果比你,你搭邊架呢?
我會搭後面果架
因為前面果個會因為等人上車而遲開車
後面果個...當然可以快D...
就算一個燈位,都起碼快半分鐘
行到去(第2架)
佢唔開門
冇野講- -
嬲嬲地,上到車,抄佢車牌...
呢個情況可唔可以告佢??
返到屋企樓下,拿左副新眼鏡,
我知,我知係衰,
但我鐘意,一見鐘情
發覺我既眼鏡愈黎愈闊,愈黎愈厚,愈黎愈方
 |
2009 年 11 月 28 日 星期六  |
| 2009-11-28 |
分類: 未分類 |
今日大表哥個字滿月,
又係一個永遠搞唔清既問題,
我而家係個bb既邊個呢...?
最煩既親戚關係...永遠搞唔通...
總之就差多做人呀叔果種野啦- -

- 個b幾得意既
好,之後乖乖坐低,
等食野
首先上既係紅雞蛋
咪住...咁怪既

- 乜而家d紅雞蛋唔係染架咩 ._.
細果食果d係染架wor
之後,去廁所,唔講重以為d師傅係廁所整蝦膏,超噁心

- 乜d細路咁鬼黑人憎
食飽,
四圍行,
行到副近既士多,
(當時都好夜下)
咁就睇下有咩玩啦
見到細個d四驅車,
wa,好懷念
但冇買到,
買左筒螢光棒,
整左個波,
行埋一二個成班表兄弟係到玩...
又好似細個好開心咁玩...
好簡單,但係好好玩

- 入面果個唔係我 -v-
|
2009 年 11 月 26 日 星期四  |
| 2009-11-26 |
分類: 生活分享 |
今日,早會之後...
中文堂,
Reader quiz,肥左- -
慘...
之後呢...上果幾堂,
冇晒心機,
放lunch之後,
返黎home e堂
教完書後,整蛋糕 =]
重要係朱古力味...
近排上晒隱,勁鐘意食朱古力
搞好晒,拿去焗
焗左15分鐘,
理所當然地,去搵miss kong
唔知係心急定點..
行行下撞到個晾衫架
本來係踢到一下,
踢中,我當然停啦,
一停,後面既樹良兄撞到我
真係趺低左- -
樣唔樣衰都唔得閒理...
因為真係有少少痛
放學,多手比人打...
唔好意思地講聲sor..
之後,跟何健誠去一田,
佢買新袋...
被人迫死...
真係超迫._.
迫迫下又返左屋企- -
又一日... |
2009 年 11 月 21 日 星期六  |
| 2009-11-21 |
分類: 生活分享 |
今日比陳堅拉大隊去團旗既旅行
搭旅遊巴...

青馬大橋
去到,放低野之後,
落左去沙灘唱歌 (算掛) 同埋 祈禱
好啦,之後有小小時間..四圍行下先

- 波鞋!? 搵左對涼鞋先啦



- D地方都幾靚

- 簽個名先 XP
之後去玩集體遊戲

玩玩下,自己離隊,行埋一二面玩
比陳堅用D沙整我- -
成身都係,
但..既然都洗濕個頭,
不如放D...
係沙灘到四圍玩,正 =]

- 跌左落地

- 埋左半隻腳
之後玩水彈,正
雖然凍...不過幾好玩既...
玩完,日落西山了...
- 好靚
咁就玩完?? 未,做有得BBQ
 
- 起爐...唔洗自己做

-燒...燒...燒...
連燒兩日...
要感謝既係...喉嚨冇痛
|
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 56 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|