|
|
2009 年 11 月 20 日 星期五  |
| 2009-11-20 |
分類: 未分類 |
今日school outing
都幾期待既...
但係睇落今日都唔似自己所諗咁...
落左旅遊巴,
跟大隊是但行,行入左D...
行到入...一個比較入既燒烤場
正常地,諗全霸位,開始食野啦
但係,無啦啦一班小學生黎到
霸左好多位,跟住有一兩位同學走左
佢地大概咁話 : [我地走啦]
咁我覺得好古怪,咁就去搵Miss Tam
跟住,佢叫我幫手睇住個爐同張檯...
睇到半路,張檯失守
打比Miss Tam,佢講左句 : [ 吓,咁抵死 ]
之後,Miss Tam叫我地走...所以帶返件衫比佢
之後自己就開始跟組返去另一個地方

-班怪獸霸晒d地方._.
返到去,幫手整野...
開始起爐...
大家好努力地用唔同方法去試...
去整...
整到...大概...10點半左右
起到...
係,我地個爐d火係細過人...
但都用到既...
我不之幾想d組員都明呢個道理...
之班人四圍行...個個都好似浮游生物,寄身蟲...
幫人有自己行....四圍埋堆
食到12點3左右...
整熄d火...

-燒左大概2個鐘,食既野唔係太多

-好大煙,超攻鼻
之後,食飽同玩集體遊戲有段小插曲
講之前,都覺得要同在場老師講句對唔住,
因為都有d阻到佢地食野...
件事係咁既 -- 由於太冇野做,我同何健誠係士多買d飛碟黎玩..
咁當然四圍飛啦,
飛到上d樹上面,
之後汁返
過左冇耐,
我地自己飛啦,
咁我就唔知因咩事行開左陣...
返到黎,見到某一班人同何健誠同陳堅嘈緊(都算係既)
咁我見到,就上去問咩事,
原來班人以為,我地用左佢地個飛碟...
當然,果個係我地既...
咁我地就開始係到嘈...
最後忍唔到,
我地去搵老師,
老師搵完,見完佢地,
見返我地,見到佢地即刻唔同晒,
話自己係唔小心搞錯左
頭先重勁惡,而家冇啦啦變晒
或者,有可能係我地搞唔清楚,
佢地真係誤會,
但係,佢成個人唔同晒...會唔會太離譜?
個人認為, 佢地都只係應酬下d老師
之後,走去Miss Tam.s到
準備去玩集體遊戲
之後跟大隊,行到一條單車徑
成班人迫係到,
但真係玩唔到,所以都係走左

-再一之證明骨排效應 XP

-成班人迫係條單車徑到 (話明,唔好攝位,唔想影到人望住鏡頭 - -)
成班人坐係個攔杆,好似馬嬲- -
之後搵左個好D既地方,開始玩啦
第1個Game,
係有d似收賣佬,但係有少少唔同既...男仔輸左
第2個,
係分男女咁猜包剪揼,女仔嬴
第3個,
呢個幾好玩,人人代表一個號碼,
之後就是但講一個號碼,
男女相方出黎,
叫對方既名,叫重既嬴
呢到有少少出貓XP
叫人叫自己既號碼
出晒貓,重唔男仔嬴
第4個,
又係上一個,只不過改number
本來係叫英文名,
不過太難,
改到中英文名都得
男仔再嬴
第5個,
男女相方,叫number,爭紙巾 - -
(借左包紙巾,佢地冇還)
最後...
比我整到男仔輸左,囧
~ encore part ~
又係圍圈,捉人
不過有d特別,唔多講啦
真係超好玩....
high晒 =]
-樂。影

-玩到好攰
之後,影埋張相,準備走人

-班相v~v
最後,回程

- 好好訓一教啦 =
後記:
今日去既大尾篤d境都幾靚,
可惜唔太識影相
影得唔靚既,都想分享下


|
2009 年 11 月 11 日 星期三  |
| 2009-11-07 |
分類: 生活分享 |
今日去左九龍公園,
跟組行,
首先去到一個地方睇雀-.-
之後走過條橋,去到自己要睇既地方,

話就話荷花池,但其實呢...係冇荷花既
 

之後見到D花,撞邪咁係咁影
 
唔覺唔覺,行到對面
係行到超貼,好近,非常之近
 
雖然搞到成身濕晒,但影到彩虹,正
重影左其他既,主要都係建築物
 
 
回程,上到車,聽成績,
重影左張相..
返到屋企整一整,
我覺得整得OK

|
2009 年 11 月 8 日 星期日  |
| 2009-11-08 |
分類: 未分類 |
由於上個星期冇人得閒,
所以推到今個星期,
由於唔係正日所以冇得行上去- -
要坐車
係,係快好多,但係真係冇左果種樂趣

拜完,返屋企
夜晚,出街食飯
少有地,今日出去食日本菜
正啦,的確OK

件魚生長到呢- - |
2009 年 11 月 7 日 星期六  |
| 2009-11-07 |
分類: 未分類 |
今日太無聊,
帶左細佬去左沙田
比佢捉左去Snoopy個公園 - -
 
佢真係覺得D門開到?!
同佢玩左好耐,佢重學人摟買玩具- -
我心軟,買左比佢...
而家就話咁可以同佢FD D
但我地差成9年,
少不免有少少代溝,
以下溫馨既一幕應該冇乜機會再見到...

|
2009 年 11 月 5 日 星期四  |
| 2009-11-05 |
分類: 生活分享 |
話說尋日有二個好運,
世界係公平架...
今日黎返兩個不幸
一,
今日既Home E堂
煮完,幫手洗野...
唔知點解好想洗鑊,
同李永康交換黎洗.
我用兩隻碟換佢一個鑊,
洗得好開心...
之後,洗完晒,
先知道老師叫左好多次,
叫我拿返漏左係老師台既碗
跟住話要罰,罰洗返個碗,同老師既千年油鑊
我個partner多口話我想洗._.
當然自己洗夠,唔想洗
唉,之後個個有得食,我冇,
好嬲...
二,屋企冇啦啦停左電...
冇燈,要靠蠟燭....
不過都幾靚既
 |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 56 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|