今日,我在msn同bonnie姐talk~
佢叫我教佢搞閃字∼
我叫教極佢都唔暁∼
次次佢都話唔得∼
煩死啊∼
之前我係很想快d到暑假∼
但今日剛剛係暑假的開始,
我就覺得暑假是很悶∼
我成日都冇野造∼
我開始覺得番學重好∼
因為番學我可以同choihoman打架,
同bonnie姐鬥串,
同Peterlee鬥吹水,
同埋有女好媾∼
總之我想冇暑假∼
今日係我地最後一日要番學的日子,
也可能係我地最後一次見面∼(希望吾係啦!∼)
但係我今日要面試中學,
所以無番,好吾開心囖∼
連最後一次見面的日子都無番!∼
這是我1輩子的遺憾∼
now 我只可以透過blog , msn 同電話去同大家聯絡啦∼
所以希望大家多d來我個blog∼
同希望大家學業進步,
上到中學吾好自己顧自己啊∼