今日,係我地畢業最後一日,
但我又哭啦!∼
我真係越來越恨那個許老師,
明明今日係最後一日,
我同啊東他們玩撲克
比條pk見到,未收我地d牌..
都吾知她係on9定無腦~
之後就鬧我一大餐..
然後我就cry啦!∼
好彩我有啊東,bonnie 姐,ben 哥同我班fds的安慰,
我先冇cry~
我想除了我之外,還有好多人恨條on9~~
今日係畢業既最後第二日,
係成語各息大賽..
不過有好多同學都冇go to school.
得12個人..
不過大家同心合力
我還造了劉邦..
啊東就造了d兵..
好耐都冇見個大家甘同心合力啦~
今日,Miss Hui 派左成績表給我地..
我d成績都吾錯la~17個A同2個B
今日還有足球同籃球比賽∼
我地班輸左足球,
but 籃球男女子都應該WIN la!~~
其他班都吾係我地的對手∼
今日我重影左好多photo,
偷拍左好多人,such as leo lee,bonnie,lpeter lee,Polly...
but 我部相機壞左,
so 不能擺上網la~