今日去左打波呀,,,,我打排球勁左好多呀,,,,開上手大部分都開到,,,用上手接波,,,又唔係打落地,,,係向上打,,,成功左,,,,如果ilc有男排咪lo,,我一定第一個入,,,,,我地d班有好2多男仔都識打排球嫁,,,,吉吉lo....,,係大家樂度依左個鮑絲翅茶餐,,,,,好飽呀...
打波打波打波,,,打打打下有2個高的人黎話同佢地一齊打,,,我咪話好lo,,,遇強愈強嘛....不錯的,,,,,真希望有男排,,,但有我都唔知入唔入到,,,,,,,,好想學有多野呀,,,,,,,,
金石良言呀:就算你是全地球最利害的人,超越了所有人,當你以為沒有人當目標時,,就以自己來當目標,,超越自己,把自己變得更加強.
|