今日同我家姐去左唱k,,,,,,唱得我好累呀,,,二個人可以一人唱一個咪,,,,
有d人(同學)話唔俾我去喎,,我唔去仲好,,同我家姐你唱k lunch,,,,
我係咪好幸福呢,,,,,我家姐唔返學都陪我xd,,,講下姐,,,佢唔返學有其他原因的,,,,
點左好多歌,,,但係大部分都係普通話歌,,,因我喜歡聽,,,,和我不太喜歡聽香港的歌,,不好聽!!!!!..除左某d歌手啦......
之後都係係屋企過啦,,,,玩下電腦,,,做下功課,,,,
今日不錯呀,,,十分充實啊!!!