今日起身醒起未買雞翼..同TOMATOS
刷牙洗面..換衫,衝洛去WELLCOME買..
又洛雨...吾中意依種天氣...麻煩!
太急了..去左搭的士.....
番到去好早的說= =
守GATE..都吾好玩既今日...
(做咩吾黎牙你)
HE...問吾到人借圍裙.....(C計劃離我而去T_T)
吾開心....今日成日都好DOWN..
LUNCH WIF SISTER.......元綠二人前!!好味加好飽
GAP去左HALL....我地班好.......亂.....
人地班班都好好- -
吾中意2B班囉...用我地個CLASSROOM仲甘大聲!!!!!咩態度!
放學去HE ROOM 令WINGS...牙E俾KEY我開門,,,,
THZ!!
好大雨...洛到去見到卓穎,,(吾知系咪甘寫呢- -)冇遮..真慘
好人既我..當然送佢番屋企啦....!
同佢傾左好多計,,
番到屋企發現我冇帶KEY!!!!!!!!!!!!!!!!
等我牙爸番黎開門
- -依段時間我去左大快活食野,,,,,
|