今日賣旗,佢話要7點半到..我11點40分先到-__-
冇辦法..我十點先起身....
賣左17元正,,,特別鳴謝一個好心既菲律賓藉人,肯幫我買=]
D人吾系話買左就話冇散錢,,(佢地身上冇旗的..點解既呢?)
賣得果幾個..真失敗的我,,,,,
之後陪佢地食野..再去八號JOIN HA CHOCO 佢地
玩埋D低能遊戲,,之後番屋企...