E家又再次飛左去學校電腦室 ,,
成長生動力 ,, 悶到嘔血 [ 講咩價值觀 bo ,, Ofcourse 家庭 最重要 LA ]
VA ,, 套板 - 又係好悶既一堂
小息 ,, 好忙 -- 係到數野
數學 ,, 悶 悶 悶 ... 吾想計佢 " 福如 sir " D數 ,, 用計數機都計好 LA [ 吾想用腦諗野 ← 懶 ]
小息 ,, 交D作文比 Miss 莊 [ Kai子明 要留堂 ← 樣衰 ]
地理 ,, 悶悶悶悶到嘔 .. 期待閃人
Lunch ,, 係學校食淨米 ,, 買左隻蛋蛋 ,, 朱古力豆豆 同 朱奶飲 [ oishi ]
應間係英文堂 ,, 又係悶悶悶悶 ,, 吾制呀 ,, 點解今日D堂咁悶 ga =]
放左學之後 ,, 仲要去君比個死人講座 ,, 悶到抽筋 -)
|