今日學校無咩特別野 =]
音樂 ,, 上左10分鐘就ByeBye [ 係我最like既堂黎ga ]
中文 ,, 又係悶悶的一節課 [ 其實超想訓覺 ,, 不過比 Miss莊 望實 ]
小息 ,, 忙 ;" 係咁整中文測驗卷D野 =] [ 聽日吾交要留堂ga ]
企商+電腦 ,, 累*] 狂寫字
小息 ,, 出左門口吹風 =]
科學 ,, 上左去科學室整埋個羅馬砲架 [ 超麻煩 ]
Lunch ,, 同 Dabby - Helen 同 Misa 出去食 < 開心 [ 其實 ,, ]
數學 ,, 又係悶悶的圓形 [ 上學期個陣好吾like三角形 ,, E家好吾like圓形 ]
地理 ,, 好like上E堂 [ 地震 ,, 火山 ,, 海嘯 E D ,, 我最like ]
放學 ,, [ 同 盧x迪 And 田雞 閃人 ]
就係咁就過左平凡既一日LA -)
|