我發左1個夢,,,
個夢係話,,,
某日....
我地一班讀 風采 ge女仔 ( all 都係 eama )
着住風采校服,一齊行番學...
見到班男仔(佢地都係eama ge 6c ),,,,
佢地d男仔 1 行3個人...(佢都會讀風采,定係泥個只係1個夢唔會實現 )
next ,,,
我地一齊行番學....
這個夢會實現嗎 ???
定還是只是一場夢???
會和你一起踏進校園嗎 ???