哈....
大家有冇掛住我牙 ????
我禁來都冇上 msn 同寫 blog ...
雖然病魔(病毒)重未 del 到 ,但我係到多謝大家 .....
幫我手消滅病毒....
我係到講聲 :
我想問下 如果我開1個新 ge msn 用戶 ,重會唔會受到病毒 ge 問題 ???