*我今日ge日記可能會同mandy 日記 ge 內容差唔多,希望mandy唔好誤會,唔好嬲,請見諒!!
時間會否停流於1個時候嗎??
我好想時間會停流係6c ge 時候,,,
因為...
6c果年係我一個最....開心 ge 讀書時期...
佢地好多人都比到好多ge回憶比我!!!
而今日又係冇見過6c成班ge 2個星期,,
我係到講一句:
forever friend