今日..係我最後1之以小6既學生同6c班見面..
今日,我地番學ge 目的係 ┌補課┘...
雖然,話就話唔捨得(真係唔捨得牙),但係我地可能今日既分開,係為了他日既重逢...
我有好多人都唔捨得...
有:
娘子 牙譚 wun vv 我個囡 大佬梁 牙6 老鄧 家俊 周寶 海膽 曾伯 廖生
老鄧 家俊 周寶 海膽 曾伯 廖生
......
Forever Friend