今日,p.6放榜,,,
我果班有好多同學派到頭3個志願
而我就派左第7個志願,嗚....
我足足喊左好來...(因為我派左間,我唔like 既中學)
放左學之後,牙媽&牙dad 同我去叩門
去到叩門果間school,
見左副校先...
見完副校之後,見到我班某個同學
之後,我去3樓in la
in完之後又落去見副校...
希望,可以同佢同一間中學la !!!