唉...
做香港學生甚艱難...
今日要去到中學考test
我同牙媽行到斑馬線,聽到有人叫我個name
我一睇....
原來係娘子 牙..
佢唔知我轉左校
我1個都冇講..
連某某都冇講..
因為我想比驚喜讀風采又係6c既人..
入到風采...
個個副校係禁講野
之後...
入到禮堂
坐定定..
(之後d野唔講la ,太長la主要都係講野同收野)
test la
test la
test 完之後又係到講野..
講完野之後,我,我牙媽,我2個表姐,牛尿同花生一齊buy 書同 校服
Forever Friend
|