見到☜ ☞ ←依個符號~個陣。
笑爆。
ko比我睇架//
^^
話咩向左走向右走~~^^
講得好好笑......
今日出左去.....
諗住"慕名"去望下ko個所謂靚仔既前男友//
係前。
ko話唔介意我公開架!!
(依家既我好似拎左聖旨咁.....)
嘿嘿!!
望唔到.....不過。
我諗......ko早已經忘記左佢啦下化......
因為嘛.....無論點!!都仲有我係度囉~
/////////////////////////////////////
仲有呢.....就食到d好好味既綠茶caKe~
10分滿足哩!!
果然出名鐘意食野。
是一頭名副其實的豬喔~~~
|