今日又喊lu∼∼∼∼
我都唔知點解我咁眼淺
我以前唔借咁嫁
自從識左......之後
係佢....
係佢攪到我咁眼淺嫁∼
唔知點解,同個個人講野∼
我都將好多野收埋收埋
但同miko講既∼
我會講真話出黎∼
今日同佢講電話∼
講講下講到喊∼
我都唔知點解∼∼∼
我同每一個人講電話都唔會咁∼∼
剩係同佢先會....
可能我覺得佢關心我,擔心我
講野係最真∼
唔係既我唔會.......
同佢講電話好開心,,(我唔係tb黎嫁)
因為我覺得佢好似我牙媽∼
關心我∼∼
一諗起陳xx,都會有小小唔開心∼
有時會喊∼
我有時真係控制唔到自己∼∼
我仲係好愛佢∼
不過∼無論如何......我都唔會比佢知嫁∼
我唔想同佢連朋友都無得做∼
希望我可以用幾年既時間將佢化淡........
忘記...........
唔講啦∼*88*∼©