我仲好愛你......我同我自己講過千千萬萬次我唔可以再中意你.....但係.....我做唔到....我真係做唔到......當我同你講完我唔會中意你果時.......我唔知...我唔知點解.....好想喊......我覺得我好賤....我唔知我中意邊個........我好傻.......點解當初...我仲要問你.......我同你係咪朋友,,聽到你同我講既一句....不嬲都係啦.......唔知點解....我聽完你講呢句話...我喊了....我喊左好耐.....我同自己講~點解當初要問佢~~唔問既我咪唔洗喊囉~
之後第2日~~牙媽要出街~~我好開心........因為............
我可以痛痛快快咁咁喊一場~~~!!之後喊~~~我會去廁所.......不過今次....唔洗啦~~所以我好開心........本來無咩野...就咁喊左一陣咪算囉........之後餅餅打比我......我唔知點解講左好多我既野比佢知~.....之後喊左一場......我未試過喺電話度同一個識左幾年既朋友喊嫁.......佢可以話係第一個......可能我覺得佢同我差唔多掛.......真係兮唔開心牙~~唔想打.....唔想喊......唔想唔開心........
唔打啦~~一打就想喊~~88~~~下次先打啦~~~
分類: 未分類 |