唉∼∼今日老C派左幾份卷∼∼∼仆街LU∼∼∼考到好差∼∼
中文:40.5(滿分100)
中作:63(滿分80)
15(滿分20)
中文聆聽:8(滿分30)
英文:35(滿分100)help me牙∼><咁攪法∼∼遲
d數學用英文教牙∼∼死得∼∼點算牙∼∼∼
數學:166(滿分200)同全班第一相差5分好低分牙......>V<"唔開心到爆∼∼∼∼=3=唔知點解睇到個分之後好想喊∼∼之後喊左一陣∼∼我頂∼∼咁大個女未試過為成績喊∼∼咁低分重要比周健丞話我出貓∼好唔haip牙∼∼><(上次182)
通識:42(滿分100)是但啦∼∼好過上次∼∼
上次100滿分都係得18
聽日家政考試牙∼∼><驚驚牙∼∼
加油牙∼∼希望某人會同我講一句加油啦∼∼
不過算啦∼∼
佢唔同我講∼自己都要加油∼∼
唔想打啦∼∼∼∼
MaThS.....下次一家要考好D......
一次衰過一次~~~
分類: 未分類 |