今日聽到一首歌唔知做乜又喊~~其實首歌好耐嫁啦~~
mandy + don 懶醒
我覺得呢隻歌好似係好嬲咁樣....
但係我唔多明全隻歌係點解呀
有冇人可以解一解呢,麻煩晒>0<
懶醒
作曲:黃文華/何鈞源 主唱:李逸朗/蔣雅文 填詞:小優
全情忘掉你 只會特別無心機
尋求忘掉你才更加死心塌地
好不好的記憶到底都幫我了解你
算 別強迫捨棄
近日大傷風 連眼神也空洞
未及問吉凶 先狹路相逢
誤會未想通 還以為我激動
你怕我 才誣衊我無心自控
*你話你是我亦痛別懶醒
不了解我怎算聰敏絕頂
知記憶也很感性 失憶也是看心情
我話我是我絕對未算醒
得你一語扼殺動人幻影
一秒間 完全被你搖醒
就妙問 你是貴姓
(就妙問 你係邊個)*
從前談道理 跟你學字字珠璣
仍然難及你能說出的新見地
朱古力知你想駁斥塞頸替我出氣
看 是有些天理
恨就恨心胸 調戲人太衝動
並未受逼供 得我是寬容
謝謝大傷風 來煽情太感動
快過你 離場就有人肯目送
REPEAT*
(Rap)
忘不掉 忘不了
太多感情反而令我地變得單調
曾經諗過同你天長地久
到頭黎只不過換一大堆憂愁
望番轉頭 根本無須太多藉口
忘記一個人可以有好多唔同理由
你有你既憂 我有我既愁
大家繼續徘徊十字街頭
唔知好笑定好嬲
REPEAT*
分類: 未分類 |