jessicasky : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
█[]請不要把我當成娃娃╳〞
愛係要信任..關心,,包容..

但我同你...

好似咩都無,,*
我 的 資 料

暱稱: 依琳
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
....
死粉腸...
哈哈...
XD"
日 誌 分 類
全部 (151)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 151
留言總數: 24
今日人氣: 5
累積人氣: 5960
RSS Feed
2006 年 1 月 11 日  星期三   晴天
×」;;喊喊*~))---☆

今日聽到一首歌唔知做乜又喊~~其實首歌好耐嫁啦~~

mandy + don  懶醒 

我覺得呢隻歌好似係好嬲咁樣....
但係我唔多明全隻歌係點解呀
有冇人可以解一解呢,麻煩晒>0<

懶醒 
作曲:黃文華/何鈞源   主唱:李逸朗/蔣雅文     填詞:小優
全情忘掉你 只會特別無心機
尋求忘掉你才更加死心塌地
好不好的記憶到底都幫我了解你
 別強迫捨棄

近日大傷風 連眼神也空洞
未及問吉凶 先狹路相逢
誤會未想通 還以為我激動
你怕我 才誣衊我無心自控

*你話你是我亦痛別懶醒
 不了解我怎算聰敏絕頂
 知記憶也很感性 失憶也是看心情

 我話我是我絕對未算醒
 得你一語扼殺動人幻影
 一秒間 完全被你搖醒
 就妙問 你是貴姓
 (就妙問 你係邊個)*

從前談道理 跟你學字字珠璣
仍然難及你能說出的新見地
朱古力知你想駁斥塞頸替我出氣
看 是有些天理

恨就恨心胸 調戲人太衝動
並未受逼供 得我是寬容
謝謝大傷風 來煽情太感動
快過你 離場就有人肯目送

REPEAT*

(Rap)
忘不掉 忘不了
太多感情反而令我地變得單調
曾經諗過同你天長地久
到頭黎只不過換一大堆憂愁
望番轉頭 根本無須太多藉口
忘記一個人可以有好多唔同理由
你有你既憂 我有我既愁
大家繼續徘徊十字街頭
唔知好笑定好嬲

REPEAT*  


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 151 | »