今日,,
9點幾起左身..
之後10點出門口..
10點20到石硤尾..
之後呀星系MTR等我..
返到學俾人話..
3又一樣,(富)又一樣,袋又一樣lo,鞋又一樣,電話又系一樣..
點呀?話夠未
咁岩又點?約定又點?..
本來11:30放學點知12點先放學..
痴線..
之後放學去又一食飯..
之後上去佢屋企..
好開心呀...XDDD
咩野都考唒..YEAH!!
不過,星期一又要照常上堂..唔制呀..
之後..番到home傾電話..
12點傾到4:00
潘生12點到打俾我..之後打ma俾呀星..
傾到有小小想cut左佢..
4點出門口去沙田..
學野..
7點番到home..
明天要早D出門口..10:20系MTR等
11:30上佢HOME玩
留個CM俾我呀!!