今日返學,,
上P.E個陣打波,,
入左11球,,好開心呀!!
我地系咁講...
入左11球姐,佢地小我地7球姐!!
上中文個陣個個黃隻秋系到扮哂野咁lo
扮串呀!?收啦
講ma哂D廢話,,
扮好老師!?做到好老師我俾個[勁]你!!
上英文堂先知我同肥婆(吊)左張[登]
邊個咁9呀!?
上美勞勁開心,,
同組個D人玩!!
不果都有做!!
想間下你...
1.我想知我系咪好串!?
2.我對你好唔好!?
3.我先唔先改下D性格!?
留cm啦!!
有好多人話我好傻, 但係我心諗: 佢地又會明我既心情咩? 我唔係跟風, 我係想自己心情好d, 奇怪地, 界手之後我既心情舒暢左~ 而且, 就算點用力界, 我都係感受唔到痛楚, 成個人就好似麻木左咁~
我唔想再界手啦...
留cm啦...