2006 年 11 月 17 日 星期五  |
| 11/17 |
分類: 未分類 |
今日又唔洗返學,,
今朝9點幾先起身,,
起左身即刻開電腦...xp
傾MSN,,
之後睇心花放,
之後繼續玩電腦,,
都幾悶下,
本來想叫高妹出來玩點知唔聽電話!!
之後打俾葉岳星佢D語氣好唔掂LO,,SO玩佢電話,,
3點幾沖涼個D
點知...
我呀妺無門口入...xp
4點半出門口學跳舞,,
學完之後食野,,
(193572)估下咩野...聽日開估
打住先...留CM啦...
唔留姐打死你...
|
2006 年 11 月 16 日 星期四  |
| 2006-11-16 |
分類: 未分類 |
今日唔洗返學都幾悶下,,
8點幾9點起左身,,
之後玩電腦傾msn..
11點幾睇心花放,,
同傻yan傾電話,佢話去我屋企
之後本身e.t話唔想上,點知都上左
之後洗頭個D..
落又一城,
我同傻yan一齊最早到,,
食kfc..
食完之後e.t先到
發小姐皮氣話唔食,,
行多陣就去(答)車,,
上到去屋企無人,開心死
之後落公園玩
無cut到e.t
我愛你呀!!...XD
好臭呀...
好低b呀!
好開心呀!!
無樣...=[
好串呀個樣
3個人...
po住先啦!!
留cm啦 |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 31 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|