2006 年 11 月 21 日 星期二  |
| 11/21 |
分類: 未分類 |
今日,,
上音樂堂同M[]仔玩...XD
好攪笑lo,,
任打唔嬲..
我同鄧銘系度打m[]仔,,
之後玩玩下話要返課室,,
返到去照玩
m[]仔系咁玩我lo
其實同佢做返FD仲好la
無野打啦...留CM
|
2006 年 11 月 20 日 星期一  |
| 11/20 |
分類: 未分類 |
今日朝早遲到,,不果都系好開心
之後上P.E堂落雨無得出去=.=..
上中文話咩星期四個D野,,
坐七號車岩岩好CUT開左我同M[]仔..
之後小息同朱屎(吊)轉左個袋,,
之後食飯去洗手間洗手個陣見到葉岳星,,
朱屎同我講找先知..之後我大大聲咁話::妖!你咪Q慒啦!
之後上返去食飯成盒瓜點食呀!?
之後美勞,,
第一次上美勞咁開心..
我梁+富,M[]仔系度玩,,<<
Miss chan叫我收廣告彩個陣m[]仔同梁+富(腸)哂D野..
不果m[]仔最尾都有俾我做lo,,
之後無啦
打完啦,留CM啦..唔留姐無人中2..
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 31 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|