jessiechuk
暱稱: jessie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-24
去完旅行返黎喇
傻大姐--kammy20歲生日...
白色情人節~
回憶~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天


BB~~ 愉快 分類: 未分類

今日朝早好早就出左去喇~~本身諗住去同mic仔,mic仔既fd同埋winnie睇戲架~點知我地去到左上水既時候~mic仔同我地講話佢個fd病左喎~小心身體呀ma~^^~之後我就同winnie食早餐~之後就坐車去同bb玩喇~我地去到個時見到mic仔好似好熱咁~成身汗喎~真係好似好辛苦咁~哈~之後就上左去同bb玩喇~初初個時佢好似好驚咁~~又有d怕醜~唔係好敢同我地2個玩~不過佢真係超得意囉~之後玩玩下.....佢無啦啦.......哈哈~~~好奸架佢~^^!可愛呢~之後玩呀玩~玩左好耐呀~玩到12點幾就走左喇~之後我就好winnie去左行下~之後就再返元朗行下~搭車搭到我想嘔呀~唉......真係辛苦~但係個個bb真係超正呀~超得意~哈~佢跑得好快呀~叻!

仲有呀~我聽日要入camp喇~真係唔捨得大家呀~哈~不過3日姐!~哈~

p.s:toto生日快樂呀~嘻~

2006 年 8 月 8 日  星期二   晴天


驚訝 分類: 未分類

今日朝早就返左學校補課~好快補完lu~就返左屋企~之後就online啦~無咩人on~好悶呀~悶死人喇!!~無野好做~唉.....悶~

2006 年 8 月 4 日  星期五   晴天


超開心呀!! 愉快 分類: 未分類

琴日朝早返左學校補課~之後返左屋企食野~之後我,winnie,kammy就出發去睇肥豪比賽喇~我地就搭西鐵啦~之後係荃灣西落車~落車個時應該係係左邊車門落車架ma~點知kammy走左去右邊等落車喎~笑死我同winnie~哈哈!!!之後落左車啦~我地就見到有部機~我地就出左閘~之後我地以為錯左喎~點知原來係岩~有條路出去既~之後我地唔知個體育館係邊喎~咁我地就憑正覺就行啦~點知行行下勁大風喎~之後我地3個捉住大家~真係差d吹走我地~之後又行唔郁~哈~超好笑呀~d順風個d人行得特別快~哈~而我地就行唔郁~之後是但行~行行下去左荃灣法院喎~哈!!~之後就決定問路人~之後d 路人好好呀~教我地行~點知搞左好耐~原來係係個街市上面~唉....不過又好好玩喎~哈!!之後上到去~本身諗住唔俾肥豪發現~點知佢好快就發現左~d人打波好勁呀!!之後又見到jacky喎~哈~睇完佢地之後再睇多場~就去左周圍行~點知有一段時間特別大風~有d樹斷左~好恐怖呀~我同kammy仲飲波子氣水tim~正呀!之後再行左陣元朗就返屋企lu~今日笑到我肚痛呀~核爆左幾次呀~

2006 年 8 月 2 日  星期三   晴天


補課~ 開心 分類: 未分類

今日朝早要返學校補課呀~我遲左起身~不過好彩無遲到姐~嘻~!之後就補maths啦~有d眼訓~^^~之後就抖左半個鐘就去test chem lu~哈~用英文呀~依家覺得好似有d難tim~死......

2006 年 8 月 1 日  星期二   晴天


2006-08-01 開心 分類: 未分類

今日起左身之後又係同屋企人去左飲茶~~正呀!~嘻~之後就行左一陣街~就返左屋企換衫~之後就返學校~遲到~~sorsor!!之後就in啦~我in得好差呀~哈~算啦~~