琴日~姐係星期五,由於黑色暴雨警告,所以無得去探老人院~真係有d失望~預備哂d禮物都無用~唉.......跟住全方位個時無野做~so miss chan諗住教書~但係我地班d人都唔想!~之後仲話講六四!~咁我地上年已經聽過so唔想再聽~就同miss講啦~之後miss就話我地~之後佢話佢唔教~就叫我地自己睇~!之後全班靜哂~無人出聲!~~個時真係好驚~仲見到miss咩tim~(大家心照啦~)跟住我地都好內疚~就同miss say sorry!~個時真係超感動呀~!!過左一段時間,就派成績表~今次差左好多呀~不過5%姐~~豪俾佢~哈哈!~下次努力~~仲有一個星期既時間努力~~加油呀~我一定得既!~~