今日同平時返學差唔多時間起身~因為約左7:45天耀等~好彩我無遲到~之後就過左一陣就到齊哂~去左足球埸度練左一陣波~嘩!我真係咩都唔識~超屎~!!練練下就夠鐘開波~之後就踢呀踢~~完左上半埸~就休息一陣~d手腳凍到唔識"旭"~個口又係咁嘖煙~到左下半埸~我地入左一球~係賤人既功勞~之後敵方就入左2球~最後就1:2咁輸左~pigman係咁扮死~又假喎~佢仲話好真~=.=""
第一次踢波~都幾好玩既~不過有d驚d好高好快既波~落緊雨踢好鬼驚~之後一齊去左食野~食完之後同kammy,pigman一齊去左行街~就係咁~之後夜晚返到屋企~沖完涼發現自己.....塊面勁紅同勁熱~都知自己一定係敏感喇∼唉......依家好辛苦呀~好癢呀~~又唔可以整佢喎~如果唔係會更加嚴重~都唔知點解一到冬天就咁~希望星期一無事啦~有事就麻煩喇~ |