頭先無無聊聊咁去左34個qooza
唉``你中文又唔好,,english又唔係好” 得個數好
有乜用ar??做會計師la~咩心理docter ar咩空姐ar….發夢la u}我中文同英文差咩?,直使未必係好但都未去到差lo,"聽講Karen都係想做心理醫生,,我做心理醫生都係想醫好似你D咁ge人
你做心理醫生都係想醫好似我D咁人?"han"D la u....我驚比你醫sort ar~
仲有,,你冇資格話我賤格``cause …u too~
我係賤格就一早話你仆街la~}你常日話我仆街``la`
你冇話我仆街咩?
我係賤格你就一早比我打la``高B仔}你冇打過我咩?
你又冇打過我咩?
咁你又同人地講話我常日搵你做膳長"係Renee叫你唔係我叫,自己又同人地講我叫"仲有唔係我唔叫”係冇人肯當lo
高B仔,,我講多次,,is Renee叫我help u做膳長``
你叫唔到就叫人叫[]人地會勁D,,一叫就一定肯去ar?
次次3second講完"麥XX help me搵人做膳長ar"
then就閃左......你有搵咩?
|