太太太太太太太太太太太太太太太太太緊張lA!!!
tmr放榜!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
so in school,,我play自閉......but最後都有講野.....
睇完m+ing比我張野really想同佢講
仆X唔搵咪唔搵law,,一定only u can比我搵咖!!
but at last都冇講到="
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
then冇乜野好講lou~
唔可以講我愛佢有幾深 只可以講 我好愛佢
我知道升中之後一定唔會忘記到佢 因為佢係我第一個鍾意既男仔
唔明點解我同佢6年都係同佢1班
唔明點解我永遠係代替品 程程唔鍾意佢果時 就鍾意我 鍾意R果時 我就幾左第2
|