2007 年 7 月 27 日  星期五   晴天


go back to h.k lo~ 分類: 未分類

ha ha ha!!仲以為tmr先番黎tim!!

係咪見我好奈冇打呢?!

coz20號fly左去日本,,雖然以經第3次,,but今次唔係[東京]``is[大阪]!!

係果度buy左好多好多野!`好似D錢係天掉落黎咁!!

一句講哂:好happy ar!!

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

岩岩去左can can個blog,,知佢係培道好happy~

唔知培基又點呢?!好期代8月8日ar!!

唔知can can搞緊乜呢?!係msn狂add佢都唔應......

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

好唔捨得can+程+柏+mo!!更捨不得的是嘔電!![[罷明學程程!]]

真係唔明//明明升左中學仲咁鍾意佢,,唉~

真係好想佢上黎my blog ar!!but又唔敢同佢講....

but講左,,佢又唔一定會上....唉~



jessy610
暱稱: jes
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
Jezica