2007 年 7 月 17 日  星期二   晴天


2007-07-17 分類: 未分類

today去左考分班試....差D遲到!!

首先考math......ookk唔係太難....finlish之後仲有幾秒~

好多題都係撞o既.....所以D成積.....你話呢??

之後考英文.....幾易....又唔係好易......finlish仲有3,4分鐘~

最後考中文,,ookk唔係太難.....

but唔夠時間!!最後篇文仲未作完就夠鐘!!死..........

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

見到D男仔....個個都好樣....我諗"crgps 6A D男仔都好樣過佢地!!

之後落到去下面見到daddy then go back home lou~

後面仲有一篇yesterday既,,

睇埋la!!

Remember CM!!



jessy610
暱稱: jes
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
Jezica