today去左考分班試....差D遲到!!
首先考math......ookk唔係太難....finlish之後仲有幾秒~
好多題都係撞o既.....所以D成積.....你話呢??
之後考英文.....幾易....又唔係好易......finlish仲有3,4分鐘~
最後考中文,,ookk唔係太難.....
but唔夠時間!!最後篇文仲未作完就夠鐘!!死..........
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
見到D男仔....個個都好樣....我諗"crgps 6A D男仔都好樣過佢地!!
之後落到去下面見到daddy then go back home lou~
後面仲有一篇yesterday既,,
睇埋la!!
Remember CM!!
|