今日落雨....
morning過馬路果時ga車搞到半條褲濕哂!!
佢mummy ar!!
今日玩......forget左tim.....
ar!玩some games like scout~
乜野group numder ar......about turn...right turn.....
好無聊!`
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
之後D基X教D人sing~
果兩個女仔叫我地sing together....but.....釆佢都傻!
之後change左play game!差D仆死ar!!
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
then X獎,,sharon攞左個'最佳組員獎'
next week佢做group leader~
本來我地以為係肥佬攞,,but是但la~sharon做都好!`
我地Group就攞左第2名~
next week要上堂la!!一定好悶+_+
我D HW 仲未finlish ar!!!!!!!!!!!!!!
|