今日又去左school~
我地果組係上堂sin......
上english堂``唔係太悶,,so唔知why rainbo sleep左~
個miss個name勁搞笑!!miss barbara!!超低能ge!!
than聽講野2hr~
間學校always好似逼你入基督教咁!!
唉~
plz!留言!