2007 年 8 月 1 日  星期三   晴天


2007-08-01 分類: 未分類

yesterday冇開機所以冇寫到~

『愛情係唔可以勉強,,鍾意就係鍾意,,唔鍾意就係唔鍾意』

係how many個blog出現過,,but.....

係我睇her blog之前``係我個腦度都有D印象.....

好想知係who講!!

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

呢排嘔電成日online.....都唔係成日....but比以前多左DD law~

諗蕃佢之前係friday深夜12:00同係吹水,,

佢狂講程程D野,,ha ha ha....真係好好笑!`佢真係好傻!!

睇sipder-man3話會驚到足住程程隻手~

佢真係好傻,,好傻,,好傻!!

我又唔可以比佢知我仲L佢,,真係好難頂!!唯有將D野話哂比yulanda廳~[[果時]]

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

yulanda....ha ha.....

真係唔記得自己點會同佢絕交,,乜都forgat哂~

就算now want to同佢做蕃fd都冇用la``一個去左華英,,一個去左培基~

算把la!`

唔知點解好想嘔X上黎睇我個qooza!

有冇人help me叫佢上黎睇ar?[天":釆你都傻]

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

今日無無聊聊,,就講下中學D野la~

17/7:buy book,,成兩袋!!仲有eng未派!!$3000+交學費$1500+lunch set$62+musical$2000

29/7:買校服.....仲有件PE ga,but冇post$600

左is校服,,右is校服+背心

我係yellow house,,仲來仲有Red,Green,Blue~so my PE uf is黃色~

8/8:蕃學[[玩ga]]$500......

就係咁la~



jessy610
暱稱: jes
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
Jezica