m................
冇野好打........
總結is....成日係度打機law~
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
yesterday終於finlish份HW~but仲有本書,,差唔多未睇過!!
成164版!`睇黎我today都要通頂lu~
仲有,,其實.......我係咪應該學蕃D手寫板以外ge輸入法呢?!
tmr就蕃學la!!
[[sor呢篇咁短!]]