真係愈o黎愈唔捨得D classmate!!
today,,all6年級都要留係school練畢業禮D野~
so we have to go out for lunch;;;;我同左can can+阿柏eat
我地去左港威XXo既citysuper食野,,then go back school
好!``講蕃練畢業禮D野.......
企係near me果個鄧文X成日啤住我!!!煩唔煩D ar!!真係有條扑街係曲街度啤人!!
死扑街!!PS:is扑街,,not仆街
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
近排,,我地班又出現左一宗『絕交』個案
"軒屑"人物有:can can,,阿柏,,mo[學can can叫]],,katie,,鄧文X
由於i am半個局外人,,so i only will say``鄧文X好乞人僧[[其實我由1年班都僧到佢now]]
就係咁``班上又出現左2黨人la~
1.can can+阿柏+me+mo
2.katie+鄧文X+R+mary
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
為免yulanda+大家誤會,,我係here講一次
我唔鍾意CDE!!!
ok?!now understand?!
|