2007 年 7 月 1 日  星期日   晴天


2007-07-01 分類: 未分類

sor...sor yesterday冇write,,而我又記左yesterday做過D乜.....sor.sor!!

today超hapi!!

cause i have a new hp!!!ha ha!!it is k610i !!

部野好型!!本來我chose左白色果部,,but冇哂貨``so i chose左red果部~

ha ha實在太happi la!!

部野唔洗比money就有!!ever monthonly have to pay$88~

happi,,happi,,happi,,happi,,happi,,happi........

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

由於我實在太happi la~so i cant think of anything~886



jessy610
暱稱: jes
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
Jezica