2007 年 6 月 1 日  星期五   晴天


申請 分類: 未分類

hay,,everone lesiten!!

i want to申請永久VIP,,,,好唔好呢?!.......

申請左做好多野都會好方便,,,,but申請左又驚弟時會change ID......

好唔好呢.....?HELP ME THINK AR!!!!please~

PS:have to pay money$$



jessy610
暱稱: jes
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
Jezica