2007 年 4 月 29 日  星期日   雨天


2007-04-29 分類: 未分類

今日又去左搵GP

but.......又冇............>.<

help!!!i dont want to find it anymore!!

today我愛上左Emma Watson~

she is beautiful!!(i am not TB)

and i want to watch Avril's contest!!but i dont know how to 買飛~

=.=無奈中.....

請娜娜話比我知la!!your ...blog~



jessy610
暱稱: jes
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
Jezica