|
唔知點解le個6月裡面,發生o左d我諗唔到ge事....
我一直都認為..我係全世界最幸福、最幸運果個。
個個都好"是務"我,話我就好啦~~= =
我以為我已經搵到個我最愛而佢又最我愛既人,
我以為我可以付託佢終身,唔洗好似人地咁期待!!
我以為我可以同佢一生一世...
咩都係我以為...原來事實同現實刀同我諗ge唔一樣。
我以前一直都認為月月友係最重要嫁,我一直都放友誼係第一位
直到我識o左你,同你一齊...我因為你而改變自己
我冇後悔~不過我同你講:
我同梨一齊係好開心,同時都好煩,我覺得梨超大男人,勁小氣。
因為我鍾意梨,我唔覺得係咩,我容忍到梨。
我同梨散o左之後,我一d心痛都冇,
我得到以前既自由;單身人士既好處。
我唔係一d都唔鍾意梨既而家,只不過我想休息一下,我諗梨都應該要休息喇~
如果我休息完,你仲鍾意我既,希望我地可以係返埋一齊!!但係我話梨知丫...
復合只會有一次,唔會有第二次,其實再係返埋一齊,我地既感情都唔會同以前一樣
你我心中已有一道刺
|