Get Your Own! | View Slideshow

  

 

 

 

 

 

jijichichi
暱稱: Jiji*芝芝
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
花花~我插ga~~~~
halloween~~~
一周年了
3月7日 現代抽象派
今日同亞ann慶祝生日
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 70
今日人氣: 0
累積人氣: 1360
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 

 

天氣變幻莫~人..都係一樣

                                

  勁熱lo今日...成32度,唉..日日都咁熱,熱到冇晒心情

喂~!!你牙...唔好成日打比我d fd牙唔該,

有咩sd信息泥...唔好煩人,,煩我好喇~

 

刊登時間︰2006-07-02 06:38 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

          

 

 

 

 

 

 

le個6月好突然

                                

唔知點解le個6月裡面,發生o左d我諗唔到ge事....

我一直都認為..我係全世界最幸福、最幸運果個。

個個都好"是務"我,話我就好啦~~= =

我以為我已經搵到個我最愛而佢又最我愛既人,

我以為我可以付託佢終身,唔洗好似人地咁期待!!

我以為我可以同佢一生一世...

咩都係我以為...原來事實同現實刀同我諗ge唔一樣。

我以前一直都認為月月友係最重要嫁,我一直都放友誼係第一位

直到我識o左你,同你一齊...我因為你而改變自己

我冇後悔~不過我同你講:

               我同梨一齊係好開心,同時都好煩,我覺得梨超大男人,勁小氣。

               因為我鍾意梨,我唔覺得係咩,我容忍到梨。

               我同梨散o左之後,我一d心痛都冇,

               我得到以前既自由;單身人士既好處。

我唔係一d都唔鍾意梨既而家,只不過我想休息一下,我諗梨都應該要休息喇~

如果我休息完,你仲鍾意我既,希望我地可以係返埋一齊!!但係我話梨知丫...

復合只會有一次,唔會有第二次,其實再係返埋一齊,我地既感情都唔會同以前一樣

你我心中已有一道刺

 

刊登時間︰2006-07-02 12:09 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

          

 

 

 

 

 

 

珊瑚海

                                

海平面遠方開始陰霾
悲傷要怎麼平靜純白
我的臉上 始終挾帶 一抹淺淺的無奈

你用唇語說你要離開(心不在)
那難過無聲慢了下來
洶湧潮水 你聽明白 不是浪而是淚海

*轉身離開(你有話說不出來) 分手說不出來
 海鳥跟魚相愛 只是一場意外
 我們的愛(給的愛) 差異一直存在(回不來)
 風中塵埃(等待) 竟累積成傷害

 轉身離開(分手說不出來) 分手說不出來
 蔚藍的珊瑚海 錯過瞬間蒼白
 當初彼此(你我都) 不夠成熟坦白(不應該)
 熱情不再(你的) 笑容勉強不來
 愛深埋珊瑚海*

毀壞的沙雕如何重來
有裂痕的愛怎麼重蓋
只是一切 結束太快 你說你無法釋懷

貝殼裡隱藏什麼期待(等花兒開)
我們也已經無心再猜
面向海風 鹹鹹的愛 嚐不出還有未來

刊登時間︰2006-06-29 07:25 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

          

 

 

 

 

 

 

苦情人

                                

讓眼睛關起 我不想再演戲
原諒我太獨立 沒有天生體貼入微
我不知道 怎樣是抽離
但從你每個吻可預期
已經知道 這是厭棄
其實愛下去 也不過 別離

*讓我手鬆開 我不想再死心錯愛
 其實你怕寂寞 未見得珍惜給予你的愛
 再走多遠 一樣沒將來
 就由我帶你轉身下台
 再想多遠 也難連載 繼續難被愛
 仍然能自愛 別怪責我要分開

 曾經想當個好情人 捨身成仁
 還愛你愛到往下沉
 若要犧牲 方能擁吻
 無法一起 再同渡半生

 如今找不到好情人 只得苦情人
 就算我對你還著緊
 亦無耐性陪你 浪費多十秒 傷心
 誰有心 還要等 你熱吻*

REPEAT*

如果必須要好情人 捨身成仁
誰有勇氣愛上別人
若要犧牲 方能擁吻
難道一起 再無下半生

曾經不相信好情人 找不到情人
遇上你曾如何認真
但明白你脾性 就算多十秒 開心
誰有空 還再等 你合襯

刊登時間︰2006-06-29 07:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

          

 

 

 

 

 

 

相愛很難

                                

最好 有生一日都愛下去
但誰人 能將戀愛當做終生興趣

生活 其實旨在找到個伴侶
面對現實 熱戀很快變長流細水

可惜我 不智或僥倖
對火花天生敏感
不過 兩隻手拉得太緊
愛到過了界那對愛人
同時亦最易變成一對敵人

也許\相愛很難
就難在其實雙方各有各寄望
怎麼辦
要單戀都難
受太大的禮會內疚卻也無力歸還
也許\不愛不難
但如未成佛昇仙也會怕
愛情前途黯淡
愛不愛都難
未快樂先有責任給予對方面露歡顏

得到浪漫 又要有空間
得到定局 卻怕去到終站
然後付出多得到少不介意豁達
又擔心 有人看不過眼

無論熱戀中失戀中
都永遠記住第一戒 別要張開雙眼

刊登時間︰2006-06-26 08:57 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]