| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|

|
><終於整好個板板喇 |
|
之前因為個網hand hand地,搞到我整到一半都冇就冇晒心情整

今日終於都大工告成,
好開心牙,雖然整o左成日,好辛苦><不過都好值得,
唔知會唔會整得好花呢....!?
|
|
刊登時間︰2006-02-26 08:49 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

|
好耐冇見..個板板換O左新衫 |
|
之前太懶惰喇!!沒有理它,只寫打了③遍日記,大家都對我失望了≧^≦對不起啦!!
今天我終於再次寫日記了(畢竟它都休息了那麼久....呵呵~),我以後會常常上來更新的,
請大家都多多支持丫㊣ |
|
刊登時間︰2006-02-10 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

|
lo臭...亞4nn~~哈哈 |
|
我今日係樂富放o左學,我地去o左公園到煲煙,見到班小朋友係到玩捉,
唔知點解我又去o左去同佢地一齊玩wo,
小朋友真係好得意牙,,好彩我還有一點童真^^
10:00p.m我同寶源悶過頭打比亞ann,我地玩佢牙...哈哈~~

我同亞ann講話我溝o左寶源個fd,之後佢真係信o左wo...唉
估唔到亞ann會咁豬ga...真係點估都估唔到,,唉亞ann超lo臭牙...
^^不過我下次唔會ga啦
|
|
刊登時間︰2005-11-28 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

|
星期日~我又唔返學喇 |
|
今日返完教堂本來要去睇太空人,為o左出街我又唔返喇,唔知星期一返去會唔會比人罵o尼

我去o左石硤尾搵寶源食lunch,差唔多食完ronme先打比我,之後我地(me+ronme+寶源)又去
o左mk= =,不過今次係去唱k仔,初頭係45一個o既,比錢果陣成2xx牙
唱完k又行朗豪...又去佐敦打機....
下個星期我諗都唔會出街嫁喇!!又冇地方去,有野做先出丫,我同寶源都洗o左唔小錢**都係慳d好,哈哈
係丫...我同梨都要介煙o牙~~~~~~~~~~~知到冇^^ |
|
刊登時間︰2005-11-27 10:09 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

|
冇返童軍 |
|
今日本來要返童軍,ronme打黎話唔想返,搞到我都唔想返,之後我去o左家姐到攞錢錢,走o左去天天打機,
打o左兩粒鍾,之後我同寶源陪ronme去o左mk行街,今日天氣都悶幾熱下丫,超焗
!!!
|
|
刊登時間︰2005-11-26 08:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|