今日又番左明日之星..
12點幾放...
同婷.雯.琪.彭嘉欣.Tammy G aGa.3色椒.比利.李啟俊.屎屎.沙展.蔡國潤.
過抗囗"夜林閣"食LunCh..
1路挽1路食..
HaPPy..
食完去冒險樂園..
好耐冇去過拉;)
同Bily挽藍球機...
超高分..
去睇婷同李啟俊挽接Egg..
再同婷挽藍球機...
好正..
同婷挽到傻左..
挽到4點半走..
同沙展請完安先走:)
同琪.3色椒行番尚德:)
T0Day iS My HaPPy Day
我愛明日之星;)
1早番中1迎新日..
遲左起身..
飛的..
要$65..
牙叔..你呃我$$$$$$$
攰到趴低左..
D中1嚇親我囉...
冇D禮貌【其中1樣揸】
趕番屋K沖涼..
陪魚去MK買書..
5點3去九龍灣..
8點番屋K..
唉..
星期1又要對住D F.1