連續3日我都有打blog"
可能太多野想寫 其實上一篇果首歌
十七度 無咩特別意思,只系新歌
吾好再問.
越黎越吾想返學 可能太悶,,太多人針對,,
吾講學校 講下出面
同班william佢地都仲未好番
我覺得我同佢地關係黎到e度應該停.
既然做得朋友 應該信任
可能pp吾出現 都吾知我地之間欠缺信任
吾想修補
我情願安慰自己 講一句:朋友我好多
就算冇我都未怕 我都吾系未試過
我曾經有個一個朋友 我係好珍惜 到e+都想將佢留住
不過冇用 ........
thx my fd留左甘多cm" 就算我話吾寫
都照留 不過下次可吾可以開過AC留cm ==
我同佢都好耐無講過野
吾知點解 今日好想講下佢
吾知點解佢近排好似無甘開心或者可能系我既錯覺
不過佢一定好幸褔 因為佢媽對佢又好 朋友又錫佢
甘米幾 好 可能有我既存在係幸褔既障礙
我認我係我鐘意佢 但人地都吾系鐘意你
(佢鐘意邊個其實我都系估估下)
呢2個月既回憶我會永遠記住.
|