無寫幾日lo..
好忙牙..近排
牙莫嬋吾講我都吾知有統測
無牙..無溫書 吾合格lo 都無咩心機
吾鬼做 可能到考試先俾心機溫書(其實都溫緊 不過無之前甘好)
近排都系甘lo,, 返學俾人串牙 又一日 慣左na..
一日俾一日悶 心情一樣都系甘 吾太開心 但會好吾開心
果然俾我估中..
佢已經搵到佢愛既人,, 祝福佢 ..
我諗果個男仔 會對佢好好 吾好要佢再大喊
我都吾知講咩好 不過都系果句 若果佢開心 佢想點我都會十 卜 佢
我本來都系估估下 果日我同個fd 講講下野 佢同人say hi
之後 就講同我講 佢同左 果個男仔一齊 我呆左
之後就同佢講 甘米好 我知果個男仔會對佢好好
佢好大聲講句 下 之後就話你吾理牙..
我心不停跳 個人呆左..
我腦不停諗起 同佢有過最好既回憶 不停懷念
跟住我諗我唯有祝福佢地數十年後 都吾變
呢個系最吾甘心 既選擇
佢好似憎左我na.. 我吾知點做
我吾敢望住佢 我怕見到 佢 我又要再次
望住佢走 佢走 我心好似流血..
已經吾知講咩好
|