近排好忙 好多野做
你地近排好嗎?
琴日先過左陸運會..
一朝早9:30鐘走入小賣部 買野食(無食野 就到會場)
食食下個胃好痛,, 不過無藥食
痛左都差吾多成個鐘 先落去醫療室= ="(其實系一時痛 一時吾痛)
坐左陣 (d 冷氣好涼 太舒服 ^3^)
坐坐下 甘就食lunch 去m記 同思齊 周瑋 食lunch
之後要扮工作人員 先可以俾我周圍行.
放左學 同班fd 去食壽司.. 爽!!
之後即刻趕去 板場 陪班fd 踩板
可惜 我未買板 未有得踩 (不過次次踩親都好傷 = =)
後未睇完佢地踩完都10:30 返屋企
發覺目前雖然好忙 但忙得都過得好好
洪卓立 - 目前
明白你希望遊觀冰島看雪花
無奈太少時間 去溜冰可以嗎
無望到希臘游水都想愉快嗎
仍能共你找沙灘去度假
習慣選擇還喜歡講未夠好
尋覓暖的懷抱 會嫌體溫太高
但我否定傳統聲稱你最好
無人像我講得出也做到
旁人未明白愛還相信幸福在前面
追趕完無新的發現
但我相信越要行得快越會難遇見
我要珍惜的感情在目前
大概肯定人多好都有缺點
如沒有包容過 愛情不必發展
學會經歷晴天陰天下雨天
麻煩事有很多可以避免
旁人未明白愛還相信幸福在前面
追趕完無新的發現
但我相信越要行得快越會難遇見
我要珍惜的感情在目前
旁人未明白愛還相信幸福在前面
追趕完無新的發現
但我相信越要行得快越會難遇見
我要珍惜的感情在目前
我要珍惜的感情在目前
珍惜目前所有野
人要向前望嫁 希望大家鐘意呢首歌..
|