一個星期真系過得好快
而且開心既時間好似流星一樣 轉眼間就消失
經過琴日我先知道咩系痛..
屋企本來冇咩事..
點知我一出左去既時候
牙爸同牙媽因為一d小小既問題 鬧左交
e+搞到話要離婚 下個月就上律師樓搞手續
吾開心
第一件事
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
識左6年既好朋友gilmas
本來我地關係好差 但琴日好返
跟住叫佢出黎行下街 飲杯野
當大家都見到面o個陣
可惜有條馬路隔住左我地
gilmas佢等吾切
就衝過黎 同時間
有架車黎緊 之後..
我眼見佢俾架車 撞開 吾知講咩好
喊吾出..
不過佢未死 但仲未過危險期
雖然佢個人系好黑人憎 好口臭
但始終系我朋友 而且都算系細個果時識
始終都有好厚既感情 吾想再講
好吾開心
第二件事
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
終於我失去佢..
原來我心講得岩..我始終都會失去佢
雖然話就話做過普通朋友
但其實同一般行過我地身邊既路人
我只系想好似之前甘做個好朋友大家關心大家
就算要我付出好多好多既我都心甘命抵
佢琴日已經夠晒狠心..
即使我要忘記左佢佢都吾在乎,,
個個朋友都系甘..本來除左佢之外有班同佢地玩左三年既朋友
(雖然係損友 但總好過冇咩朋友)
同時間我要失去佢地 因為佢地要跟牙爸牙媽返外國住.
個時心情...
吾知點,,希望真系好似我甘講失去 先會 擁有
喊左成晚 成晚都無訓..
|