今日
一早起身學完琴 (11:00am)
返教會..坐左1個半鐘就去左食飯
之後到1:30pm 出左去陪牙媽食飯
食完去左行街 去左double park 入手
see /\/\

vans era (black)

fingercroxx hotdog Tee (black)
fingercroxx Horizontal Stripes(橫間) tee (black n white) ps:呢件吾系我著 系我買俾我牙哥 因為想多個印花
總共$8xx 夾埋4個印花 欠1個 先有會員卡
之後同左牙妹(琳琳)周圍行
行左陣 ,, 先返教會開組
悶..
坐到6:00先走..
|