近排..
好黑
d同學又再針對我 ,,
呢個都吾系問題 最重要系
我家庭關係破裂
吾知點搞
下個月佢地就簽紙離婚
跟牙媽 定 牙爸
煩爆
近排成日都失眠
唉..
無左佢系我身邊好吾慣
如果系呢個時間佢仲系我身邊 我諗我都吾洗煩
佢俾到我好大o既支持 可惜無左就無左
不過我從來都無後悔過識到佢
好感激佢 俾左我一個好回憶 我會好好甘收起佢
應該感激大家都仲系呢個世界上 大家都未離開
如果今世做吾到好朋友 就等到下世
即使佢有事我都吾會吾理佢 我會永遠守候 永遠都關心佢
系牙..個病好番lo 無再手震
不過,, 個心近排好痛
星期三去check下先
又傷風 休息下先
留個CM俾我
|